۱۳۸۸ اردیبهشت ۳۰, چهارشنبه

شعر کوتاه؟

من گی ام!
کیرم دهن هر کی بگه این شعر نیست.

۲۴ نظر:

  1. دیگه خیلی داری پست مدرن میشیااااااا
    .
    .
    .
    پویا

    پاسخحذف
  2. آره، مال منم دهن هر كي همونو بگه

    پاسخحذف
  3. حداقل یه اندازه می دادی، آدم بفهمه با چی طرف می شه
    من که بی خود ریسک نمی کنم
    آغا! عجب شعر خوبی، پسا فرا پست مدرنِ نو.

    پاسخحذف
  4. واقعا اون کارو می کنی؟
    ایول! پس این شعر نیست! :-p

    پاسخحذف
  5. شماها همه برین مجازات شین.
    من می گم این یه شعره، یه شعر خوب
    و منتظر پاداش می مونم

    پاسخحذف
  6. وای چقدر خندیدم.

    من مجبوری میگم شعره

    چون واسه مجازاتش خیلی وسواسی ام و شرط و شروط دارم..

    خیلی بامزه بود.

    پاسخحذف
  7. آقایونی که میگن شعر نیست لطفا صفو رعایت کنن!

    پاسخحذف
  8. بین هر چی می خوام بنویس ام شبیه اون زنه می شه که هی می گفته کو کو ! پس بی خیال کامنت می خندم فقط :))))


    ارنواز

    پاسخحذف
  9. ببخشید من توی خوندنش مشکل دارم

    آخه مازندرانی ها به گه میگن گی

    لر ها هم همین طور !!!!!!!

    پاسخحذف
  10. ببخشید من توی خوندنش مشکل دارم

    آخه مازندرانی ها به گه میگن گی

    لر ها هم همین طور !!!!!!!

    پاسخحذف
  11. خیلی وقت بود واسه کسی کامنت نمی ذاشتم
    تلسمو شکستی حاجی
    اینقد خندیدم که دلم درد گرفت
    شاد باشی و فرا پست مدرن
    :-*

    پاسخحذف
  12. "باشه"
    حیف نیست؟؟!!!
    هر دهنی لیاقت اووووون شووووومبول ِزرین رو نداره!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  13. ميخاستم بهم محبت بشه

    نشد اما نشد

    خاستم بگم هستم منم

    نشد اما نشد

    خاستم بزارم دستمو رو دست محبت

    نشد اما نشد

    خاستم بگم منم آدمم

    نشد اما نشد

    من بدبخت بودم ، خاستم خوشبخت بشم

    نشد اما نشد

    خاستم مثل بقيه باشم

    نشد اما نشد

    خاستم پدرم بالاي سرم بشينه

    نشد اما نشد

    خاستم نوازشم كنه

    نشد اما نشد

    نشد اما نشد

    ...

    پاسخحذف
  14. خاک تو سرتون که این قدر بدبختین

    پاسخحذف
  15. من دهنم بازه بیا دوست دارم

    پاسخحذف
  16. dahanet baze bya ino ?bezar dahanet.

    پاسخحذف
  17. مرد براي هضم دلتنگياش گريه نميكنه قدم ميزنه.....به همون پرتيه مطلبت منم يه چيز نوشتم

    پاسخحذف
  18. كيرت تو دستت مونده بذار رو سرت بشه تاجت بشه......
    نميرسه بچسبونش به شونت درجه بشه واست......

    پاسخحذف
  19. منم گي ام ! گي به گي بزنه شاه گي ميشه

    پاسخحذف
  20. این شعر نیست بالاتر از شعره کس شعره

    پاسخحذف