۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

چرا اینجا؟!

متاسفم که شعر آخماتوا که خیلی دوستش دارم باید فقط یک روز پست اول بماند.

این کامنت و پاسخش روی همین پست نوشته شده گرچه مربوط به پست قبلی است...


نظرات:

ناشناس گفت...

salam mikhaaaaaaam tamas dashte basham tehroonam 40 saleh safabamaram@gmail.com

najur گفت...

ها؟ نه عموجون اشتباه گرفتی طرفتو... شما برای این مساله لازم نیست وبلاگ بخونی. می تونی به این ادرس مراجعه کنی:

manjam.com
ضمنن منظور من فقط کردن فیزیکی نیست! رجاله ها بکشین بیرون!!!!!!!!! این خطاب به بعضی دوستهای بی جنبه ای هم هست که شوخی های مربوط به این پست رو در بیرون از فضای اینترنت هم ادامه دادن... شماها که اصلن توو کف سکس نیستین، نه؟ کافی یک نگاه به همین وبلاگ بندازین! هر پستی که رک گویی سکسی بیشتر بوده، بیشتر کامنت گرفته! اما دوستان عزیز اتفاقن من یکی اصلن توو کف سکس نیستم چون به وفور توو زندگیم هست. چیز دیگه ای کاملن شخصی توو اون پست هست که گمون کنم فقط یکی دو نفر فهمیدنش.
.
.
.
خسته از شرایط احمقانه ی دوستیابی اینترنتی اون پست قبلی رو گذاشتم حالا توو وبلاگ خودم هم سر و کله شون پیدا شده... ول کنیم بریم دیگه، این مملکت دیگه جای نفس کشیدن نیست. توو پست قبلی سالاد خرچنگ براش نوشتم که همین است که هست... غلط کردم! این لجنزار نه حقیقیش جای زندیگه و نه حتا فضای مجازیش...

۸ نظر:

  1. یه موقعی دقیقن با لفظ مردونگی یا زنونگی مشکل داشتم. به نظرم کاملترین شکلش این بود که یه چیزی بین این دو تا باشه. الان واسه خودمم مشخص نیست که چی به نظرم درست تره.

    پاسخحذف
  2. حق با تویه
    اینجا یه دیوونه خونه است که دیوونه هاش احمقن نه دیوونه

    پاسخحذف
  3. chizie ke khili pish miad
    va nabayad behesh ahmiat bedi

    www.desirest.blogfa.com
    pouya

    پاسخحذف
  4. سلام ناجور جان

    درخواست:
    ناجور گرامی.. با نوشتن مطلبی در خصوص ترنسکشوالها به دیگران در شناختن و درک آنها کمک کنید تا با هم گامی در جهت مبارزه با ترس و نفرت از ترنسها برداریم.
    روز ترنسفوبیا (29 آبان) را بیاد داشته باشیم.
    با احترام و سپاس

    پاسخحذف
  5. ها ها ها! تا کجاها که نمیان! 30 اوت کیه؟ مثل اینکه خیلی وقته نآپیدی، ها؟ خوب اگه یک مرد 40ساله باعث شده بهتر که ننویسی عزیزم.

    پاسخحذف