۱۳۸۷ آذر ۲۶, سه‌شنبه

Imagine by John Lennon

انگار كن بهشتي نيست
،امتحان كردنش ساده است،
و نه دوزخي زير پايمان
بالا سرمان تنها آسمان

انگار كن همه‌ي مردم
براي امروزشان زندگي ‌كنند...

انگار كن كشوري نيست
،انگار كردنش دشوار نيست،
و نه چيزي براي كشتن يا مردن
و نه مذهبي

انگار كن همه‌ي مردم
زندگي را در صلح بگذرانند ...

شايد بگويي كه من خيالبافم
اما تنها من نيستم
اميد دارم روزي تو هم به ما بپيوندي
و جهان يگانه شود

انگار كن ثروتي نيست
،شك دارم بتواني،
و نه نيازي به حرص و خواستن
يك برادري انساني

انگار كن همه‌ي مردم
همه‌ي جهان را با هم قسمت كنند

شايد بگويي كه من خيالبافم
اما تنها من نيستم
اميد دارم روزي تو هم به ما بپيوندي
و جهان در يگانگي زندگي كند...

۴ نظر:

  1. جان لنون گرامی سلام علیکم
    من شما رو خیلی دوست داشتم اون قبلا ها...بهش می گفتن yesterday
    بعد شما رو یادم رفت اما حالا
    دارم انگار می کنم که کنارم هستید با موهای زیبای سرشار از حس سرخپوستیتان
    جان لنون امیدوارم شماهم من رو دوست داشته باشید راستی جان لنون من از پل خوشم نمی آید و امیدوارم او هم از من خوشش نیاید

    پاسخحذف
  2. شاید بگویی من خیال باف نیستم. انگار کردن ام نمی آید ولی. فقط می دانم بالای سرمان فقط یک آبی پهن جا خوش کرده و بهشت و دورخی.

    پاسخحذف
  3. و بهشت و دوزخی نیست*

    پاسخحذف
  4. سلام
    قسمت "سامان ارسطو" برات كامنت گذاشتم.
    لطفا مطالعه كنيد

    پاسخحذف