۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

2010 مین سالگرد ختنه‌سوران مسیح بر عاشقان و منتظران آن حضرت مبارک باد!


۶ نظر:

  1. انشاالله به سالگرد ختنه سورون شما شیرینی بخوریم.

    پاسخحذف
  2. مال من ختنه نشده هم شیرینه!

    پاسخحذف
  3. من که اونجا نبودم اما خوب فکر می کنم گی بوده و دوازده تا پارتنرم داشته

    (:

    پاسخحذف
  4. نه بابا گی نبوده... ختنه یک کاری دستش داده! ببین چه ختنه‌ای بوده که بچه رو توو گهواره به هذیون گفتن وا داشته!
    بعدش برا همین ختنه رو از مسیحیت حذف کرده دیگه، چون ممکن بوده یک بچه‌ی دیگه هم از درد بگه مامانم دختره!
    نکته: بر فرض که کار، کار خدا بوده؛ وقتی بچه میومده بیرون هم این پردهه سالم مونده؟!

    پاسخحذف
  5. اولن، به من چه که مال شما شیرینه یا ترشه.
    دومن، من مطالبه شیرینی کردم نه چیز شیرین.
    سومن، جواب شمامعالفارقه. شما یا ختنه شدی یا نشدی! اگر شدی که متاسفانه امکان الصاق مجدد جوف نیست و ما خدمت خانم والده می رسیم! اگر هم نشدی هم که انشالله باز برای جشن ختنه سورانگل پسر باید خدمت خانم والده شما برسیم!
    در هر حال خدمات ما به خانم والده مختوم میرسد نه خود ایشان.

    پاسخحذف
  6. من به مادر مسیح جان گیر دادم، به شما چرا برخورد؟ نکنه خانوم والده شما هم ادعایی دارند در این مورد که پای خانوم والده من را به موضوع باز کردی؟
    در ضمن پس ترشی و شیرینیش به کی ربط داره؟

    پاسخحذف